Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.05.13. 19:25 fl_ora

A Tavi-jelenség

Talán egy vagy másfél évvel ezelőtt hallottam először Tavi Gevinsonról, a gyermek divatbloggerről, akiről most olvastam tegnap egy cikket a Glamourban. Mindenki csodájára járt, hogy ez a lány egy zseni, hogy mennyire ért a divathoz, majd szépen lassan a divatshow-k elsősorában találta magát.

S mi a véleményem róla? Erről a "mini-divatdiktátorról"? Idegesít, de mégis valami "csodálat" szerűt érzek. Szögezzük le, hogy igen, egy kicsit irigy is vagyok, de hát ki nem irigy egy tizenegynéhány éves lányra, akit a felnöttek imádnak, olykor már istenítenek, miközben én 16 évesen maximum a barátnőimnek/illetve nektek kedves olvasók :) oszthatom meg szerény véleményemet. Másrészt: szerintem olyan 'furán' öltözködik, amilyen furán egy 13 éves nem tud öltözködni! Végig megyek Budapest utcáin, és itt a 13 évesek nem ám fél cipőt vastag zokni, hanem 'p*csőnacit' semmifölsőcskével. Semmi stílus, csak rakjuk ki, ami "van". S itt van ez a fura szürke gomba hajú lány nagyi szemüvegben tojáshéjjal a fenekén, aki felteszi az óriási masnit, az egymáshoz egyáltalán alig/néha egyáltalán nem passzoló dolgokat, s a divatvilág a lábai előtt hever, mert valamit tud. S nézi-nézi a ruhákat az ember, amiket felvett, és az abszolúte semmi összhangban mégis meglátja a stílust. azt a stílust, amit ez a lány képvisel. Mintha maga se tudná, hogy pontosan mit akar, s ezt a világnak így akarná közölni, hogy "nesze, itt vagyok, találd ki te, hogy én mit is akarok. Aztán vagy igazad lesz, vagy nem."

Állítólag most fog megjelenni az általa szerkesztett magazin, de sokan arról csacsognak, hogy abba hagyja a blogolást. Fogalmam sincs, hogy mit fog csinálni, de remélem, hogy ha "visszavonul", akkor is megőrzi ezt az egyediséget, kiforrottságot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr922901558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.