Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.05.24. 18:47 fl_ora

Tavasz-Nyári Must Have darabok

Azon is gondolkodtam, hogy egy videót csinálok ebből, de számomra az annyira macerás lenne, meg annyi mindent még én magam se szereztem be. így képekkel próbálnám megmutatni, hogy alapvetően szerintem mi kell egy gardróbba.

Alapvetően én baromi lusta ember vagyok öltözködésben, és a cipőt kivéve én a kényelmet szeretem. Éppen ezért nyárra biztos, hogy beszerzek most majd hatszáz farmer sortot, hiszen az alapvetően mindenhez megy. És ami még főszempont: a fenekem ne legyen kinn. Úgy gyűlölöm, amikor a combom hozzá ér az üléshuzathoz, amikor leülök egy tömegközlekedési eszközön.

Mindkét nadrág H&M: a rövid 25 Euro, a hosszabb 30 Euro. (Szóval olyan hét ezer környékén vannak)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illetve nadrágból még arra gondoltam, hogy kéne egy barna vászon nadrág, fenéknél kicsit lazább, viszont bokánál, vádlinál tapad. Ezt szerintem nem lesz nehéz megoldanom, mivel alapvetően vastag bokával rendelkezem. Viszont a tökéletes szín kiválasztása: na ez lesz a nehéz.

A stradivarius honlapján csak ezt a színt mutatja meg kicsike is a kép: na fazonból erre gondoltam (ez nyolcezer), viszont a honlap szerint nagyon sok színű van, szóval ezt biztos le fogom csekkolni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Osztálykiránduláson felpróbáltam a barátnőm jeggingsét felpróbáltam, s rájöttem, hogy nekem kell egy olyan! Nyárra és tavasszal annyira jó, mert annyira nem vastag ,de szeretek hosszú nadrágot felvenni. De most ne arra a farmer nadrágra gondoljatok, ami olyan kemény, hanem az ilyen kicsit pamutosra! Ő a Tally Weijl-ben vette, szóval ott szerintem lecsekkolom a felhozatalt, hátha látok hasonlót, de nem ugyanazt.

Ez egy topshopos darab, viszont nem tudom, hogy ez olyan puha vagy kemény, szóval rendelni biztos nem fogok! :/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amik nem hiányozhatnak még a tavaszból-nyárból azok a színes felsők, leginkább pánt nélküliek és spagetti pántosak. Ezekből akármilyen idióta színű lehet szerintem, mert alulra úgyis valami egyszerű darabot vennék. Viszont arra szerintem mindig érdemes odafigyelni, hogy átlátszanak-e, mert reggelente nem jó azzal szembesülni, hogy nem tudjuk felvenni a felsőt, mert az egyetlen melltartó, ami nincs mosásban az átlátszik. (Tapasztalat. :))

Az ilyen alapdarabokban a Mango nagyon jó, de a H&M, illetve a többi üzletiről sem szabad elfeledkezni ;) A képen egy kicsit extrább látható, ez 8 ezer, de ha jól tudom vannak egy-két ezerért is ilyen tök jó színű egyszerű darabok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Érdemes beszerezni egy-két vékonyabb kabátkát bőrdzsekit, mert éjszaka iszonyat praktikusak tudnak lenni, egy-egy buli vagy randi alkalmával :) Lehet, hogy furán hangzik, de én tavaly vittem Horvátországba bőrdzsekit, és este felvettem a bőrdzsekimhez, és olyan jól esett a meleg a vállamon :)

A következő darab a Stradivariusban található meg, egy sima egyszerű sportos darab, kissé drágán 12 ezerért, de hát majd a leárazásoknál beszerzem ;) Valószínűleg ősszel is hasznát tudom venni majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na és most idén egy ilyen bőrdzsekit vettem. Egyszerűen imádom! Én kinyitva hordom, és az ujját is feltűrőm, de a színe az annyira szép szerintem. Ja és Pimkie-s, szóval a Glamour napokon 20 százalékkal olcsóbban vettem, így volt ha jól emlékszem 7 vagy 8 ezer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na most jöjjön a kedvencem: az az a cipő!! :) Tavasszal egyértelmű a balerina számomra! :) Nyáron első helyen szerepelnek nálam a furábbnál furább kinézetű vagy valami extrával rendelkező saruk. Tavaly vettem egy olyan jót a H&M-ben viszont már elég ramaty állapotban van, szóval ideje beszerezni egy újat! Tavalyi szürke színű volt, és a lábfejrésznél ilyen strasszszerű dolgok voltak. Tudjátok, ilyen négyzet alakúak, és a rockerek hordták régen :D Most viszont kiszemeltem egyet az F&F-ből! Még a Púderfelhőn láttam videóban, és egyszerűen olyan szép, hogy nekem ez kell!! Erről nem találok most éppen képet, de ezen a videón van rajta, és barna színű :)

A másik cipő nyárra az a teli talpú szandál. Fonottak nagyon szépek vannak a Tommy Hilfigernél. mondjuk nekem kicsit magas ahhoz, hogy rohangáljak egész nap benne, de pont ezért vannak alacsonyabbak is :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit hosszúra nyúlt a cikk, de remélem egyet értetek ezekkel a darabokkal, aztán lehet, hogy lesz még valami sminkes dolog is, de ezt még nem tudom. :) Még ti miket veszte mindenképpen nyárra-tavaszra?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr532929492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.