Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.08.04. 21:23 fl_ora

Júliusi kedvencek

 Arra gondoltam, hogy indítok egy ilyen havi rovatot, amelyben leírnám, hogy mik az adott hónap kedvencei. Ez lehet ruha, kozmetikum vagy bármi, az a lényeg, hogy a hónapban azt sokat használtam, vagy valami nagyon emlékezetes történjen vele. :) (Ezt a szabályt tűztem ki magam elé. :)) Kezdeném is a július kedvenceimmel! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amire nagyon büszke vagyok az az, hogy nyelvvizsgás lettem végre! :) (Német középszint). Hip-hip hurrá! :) A hónap elején csináltam, viszont szerintem már egy mukott nem tudnék kinyőgni! :D

Ezt a felsőt a Stradivariusban vettem még Horvátországban, erről már korábban olvashattatok. Ez emlék is, illetve szép színes nyári darab (csak éppen nyár nincs :(, de kardigánnal is szép! :)).

A szandált még a Gasból zsákmányoltam. Egyszerűen imádom, hosszú farmerral, rövid nacival is nagyon jól néz ki. Bár esőben biztos nem veszem fel, de ekkor jön a képbe egy másik kedvencem ez a Samsonite barna esernyő, amit kimondottan sokszor használtam ebben az időszakban!

Kedvenc "parfümöm" ez a H&M testspray, imádom (a barátom is :)). Olyan fincsi vanília és alma illata van, legszívesebben egész nap ezt fujkodnám magamra. Nagy hőségben pedig a hűtőből kivéve hűsített is egy kicsit. :)

Kedvenc olvasgatni valóm pedig ez a német Jolie volt, még a Balatonon vettem, de hű társam volt Horvátországban is. :) Ez a kedvenc képem belőle!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedvenc szépségápolási termékeim pedig ez a kettő. Egy Opi körömlakk, ami 'Sparrow me the Drama' fantázia nevet viseli. A Karib-tenger kalózais kollekcióból van! :) Nagyon szép rózsaszín színe van, nem túl rikító, de nagyon szép üde! Illetve a másik kedvencem egy Maxfactor szájfény, bár ezt már augusztusban vettem, de olyan szép fényes. Most ebben a pillanatban ez a kedvencem. :) Ez egy 01 Soft Rose árnyalatú. Annyira nem pigmentált, de így üvegben nagyon szép színű. (Igazából nem vártam azt, hogy ilyen színű legyen a nagyon erősen piros szám. :))

Nektek mik voltak a kedvenceitek júliusban?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr683126475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.