Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.10.03. 20:50 fl_ora

10 éves az ELLE Magyarország! :)

Címkék: elle palvin barbara

Először is szeretnék boldog szülinapot kívánni az Elle magazinnak! :) Olyan durva elhinni, hogy, amikor az első lapszámot adták ki, akkor még csak olvasni tanultam, most meg hű olvasójuk vagyok! :)

Sokan kérdezhetik, hogy hogyan is lettem Elle olvasó, ami annyira nem érdekes sztori, de azért érdemes szót ejteni róla. Anyum mindig is vásárolta a divatmagazinokat, én meg úgy 12 éves korom óta kacsintgatok feléjük, hiszen annyi szép kép van bennük, hogy már azért is érdemes belekukkantani, pláne a terjedelmes cikkekért! :) Egy ilyen szemezgetéskor találkoztam ezzel a divatlappal is, s úgy gondoltam, hogy mivel annyi hosszú szöveg van benne, érdemes lenne egyet azért elolvasni. Na innen jött ez a szerelem! :) Bár olykor-olykor megrendült egy-egy nem az én stílusomhoz, hangulatomhoz kapcsolódó példány miatt, de az tény, hogy konkrétan sokkos állapotba kerültem, amikor kiadó váltáskor sokáig nem jelent meg.

Miért is szeretem? Egyszerű a válasz. Nem akarja a trendeket belém sulykolni, szimplán csak irányítást ad, hogy miképpen is lehetnék nő, anélkül, hogy hat kiló sminket, méregdrága ruhát kéne hordanom: pusztán viselkedés, és a magamba fektetett bizalom gyümölcse. A legjobban ezt talán Vass Virág írása tudja elmondani, amit az új 10 éves számban olvashattok.

Emellett a legújabb példány címlapján nem más, mint egyik kedvencem Palvin Barbara pózol, illetve egy fotósorozatot is láthatunk tőle. A másik nagy kedvencem az újságból az a riport, amelyben 10 tehetséges nőt kérdeznek arról, hogy mit ért el az elmúlt 10 évben. Jó látni, hogy megannyi példakép (pl.: Ebergényi Réka, másik nagy kedvenc :)), mennyi mindent ért el 10 év alatt! :) S nem szabad megfeledkeznünk arról sem, hogy a szerkesztőségről is láthatunk egy képet! :)

Íme pár ízelítő kép, hogy miért is érdemes beszerezni ezt a számot! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr253276278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.