Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.02.06. 20:24 fl_ora

Tavaszi Must Have: Blézer

Egyik kedvenc ruhadarabom a blézer. Ez az, ami képes feldobni még a legunalmasabb, a legegyszerűbb összeállítást is. Habár nekem csak egy darabom van (egy szürke), de még megannyit szeretnék. Egy nude árnyalatút, egy feketét, egy sötétkéket és egy halvány rózsaszínt. Sokat gondolkodtam még, hogy esetleg kéne valami harsányabb, valami rikítóbb, de az annyira nem az én stílusom lenne... :) Ahogy én eltudom képzelni, hűvösebb időben bokacsizmával, melegebben pedig balerina cipővel, esetleg magassarkúval. S persze, amit én kötelezőnek érzek a blézerekhez, az a felhajtott ujj és sok karperec színes ujjak és egy nagyobb gyűrű! :)

Gondoltam, hogy összegyűjtök párat lookbook.nu-ról. Ezek között lesznek klasszikusabbak és színesebbek is, pont azért, hogy egy kis kedvet kapjatok ti és én is valami extrábbhoz, valami különlegeshez.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr904072881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.