Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.06.18. 19:54 fl_ora

Outfit: Margaret Island

Pénteken kellemes idő volt. Már érezhető volt a közelgő kánikula, de nem volt tikkasztó az idő. Az utolsó tanítási napon a barátom szülinapját ünnepeltük (18. hujujuj :)), és a Margit-szigetre mentünk szívni egy kis friss levegőt. A rohangálós nap miatt alap volt számomra a balerina cipő, amit már korábban mutattam nektek. Illetve megszokásból egy vékonyabb farmert vettem fel. Az outfitből a kedvencem ez a Nanushka mellény. Egyik kedvenc ruhadarabom, de sajnos valamiért nem sokszor hordom. A mellény alá pedig egy fekete csőtopot kaptam fel. Ezen a napon is, mint az utóbbi hetekben a Parfois táskámat kaptam fel, amit még május végén lőttem a Joy-napokon. Imádom! :)

Fekete csőtop, farmer, gyűrűk: H&M

Mellény: Nanushka

Cipő: Promod

Táska: Parfois

Karkötő: Thomas Sabo

Napszemüveg: Ray-Ban

 

DSC01581k.JPGDSC01578k.JPGDSC01583k.JPGDSC01582k.JPGDSC01585k.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr564596669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.