Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.07.09. 12:56 fl_ora

My Daily Beauty Routine

Sokat gondolkodtam, hogy kicsit átlépek a divaton, és a szépségápolással kezdek foglalkozni. Sok olyan terméket találunk meg drogériák, gyógyszertárak polcain, amelyek a napi bőrápolási rutinba beépítve tökéletes bőrt ígérnek. Mivel tinédzser korú vagyok, így napi szinten küzdök a pattanásokkal, mitesszerekkel, tág pórusokkal, így elég sok mindent kipróbáltam már. Kezdve a Vichy problémás bőrre kifejlesztett termékeitől (amitől csak még rosszabb lett a helyzet...), egészen az Essence által forgalmazottakig. Mostanában viszont sikerült végre olyan termékeket találnom, amik megfelelnek a bőrömnek.

Tisztításhoz jelenleg a Neutrogena által forgalmazott Pink grapefruit cream wash nevű lemosót használom. Nem szárítja a bőröm, de kellően tisztának érzem utána, illetve finom illata van. :)

6805374_320x385.jpg

Majd ezt követően az Yves Rocher Eau Micellaire Démaquillante nevű arctonik szerű terméket használom. Idáig sokat nyűglődtem a tonikokkal, mert hihetetlenül kiszárították, de ez az a termék, amit szerintem életem végéig használnám. Imádom, mert a szememről is le tudom vele szedni a sminket, mivel nem csíp, és valójában ez egy szemfesték lemosó is egyben, illetve utána iszonyat frissnek és tisztának érzem az arcbőrömet.

87425.jpg

Hidratáló krémnek az Image Skincare Clear Cell termék családba tartozó Medicated Acne Lotiont használom, ami aknés bőrre lett kifejlesztve, mivel tulajdonképpen csak tinédzserkori pattanásokról van szó így nem kéne ezt használnom, de hihetetlenül széppé varázsolta a bőrömet, a homlokon már csak havonta-két havonta fordulnak elő pattanások, máshol többször is, de nem durvák. Habár kicsit szárítja a bőröm, és büdös (furcsa mentolos illat), én mindenkinek nagyon szívesen ajánlom, aki pattanásokkal küzd. A tág pórusokat is összébb húzza, de sajnos mitesszerek terén nem láttam jelentősebb javulást.

medicated_acne_lotion_grande.jpg

Ha valamilyen csúnyaság lenne az arcomon, akkor azt még a Garnier Anti-spot roll-on-nal bekenem.

garnierpimple.jpg

Nappalra még ezután egy mattitó krémet szoktam tenni, közvetlenül az alapozás előtt. A Mac Oil Control Lotion-t használom. Kicsit ragacsos érzést hagy maga után, de rövid idő után ez is megszűnik. Rendszeres használata után, pedig tényleg mattabbá válik a bőr!

M6H9.jpg

Nyáron nem érdemes alapozót használni, csak megül a pórusokban, szétfolyik és csak a baj van vele. Így leváltottam az Estée Lauder BB krémjére. Habár kicsit fényes marad a bőröm utána. Nem zavaró egyáltalán. Kellően fed (ha esetleg több fedés kellene, akkor korrektort használok), illetve fényvédőt is tartalmaz, ami nyáron nagyon fontos!

estee-lauder-daywear-bb-creme.jpg

Remélem tetszett a bejegyzés! Ti milyen termékeket használtok? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr394637688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.