Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.08.05. 12:55 fl_ora

(K)örömködés: L'oreal - Lush Tangerine 303

Sikerült megvennem életem első L'oreal körömlakkját. A régebbiek dizájnja nagyon nem tetszett, így meg sem fordult a fejemben, hogy vegyek, de ezek az apró 5 ml-es csomagolások rögtön elnyerték a tetszésemet, de mégis ódzkodtam a megvásárlásuktól. Egy kedves ismerősöm mondta, hogy milyen szuper körömlakk, és hogy neki tényleg egy hétig bírta, így végül én is vettem egy narancsszínűt. Nem bántam meg egyáltalán. Széles ecset, nem csíkozódik és egy irdatlan nagy takarítás után is négy napig tökéletesen bírta és csak utána kezdett el kopni. És valahogy megnyugtat, hogy mindössze 5 ml az űrtartalma, így hamarabb fogom elhasználni, mint hogy beszáradna.

Nektek hogy tetszenek ezek a körömlakkok?

DSC01814.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr504696561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.