Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.09.02. 18:43 fl_ora

Napi összeállítás: Back to School

Címkék: blog fashion divat évnyitó back to school mycatwalk

Holnap hivatalosan megnyitják kapuikat az iskolák. S ezzel kezdetét veszi a tanév. Készítettem egy összeállítást, hogy hogyan is képzelem el az évnyitós szerelésemet. Egy fehér peplum azoknak, akik nem szeretik a blúzt. Sokáig én is így voltam vele, de már megkedveltem. A fekete ceruza szoknya szerintem alapdarab. Nem csak ünnepélyeken lehet hordani, hanem hétköznapokon is. Sok blogon láttam, hogy színes brutál tűsarkút választanak. Szerintem ez túlzás egy évnyitóra, habár még én is gondolkodom, hogy lehet, hogy azt veszek (persze az ízléses feketét választva :)) de akkor mindenképpen viszek váltócipőt. Nyugodtan viselhettek balerinacipőt is, sőt én inkább ezt ajánlom, kivéve, ha te vagy Olivia Palermo. :) Ebben az esetben mindent szabad. Smink terén sem érdemes ilyenkor merész dolgot kitalálni. Ha piros rúzst választunk, akkor nude legyen körmünk. A kettő együtt túlzás!

Ha még nem döntötted el, hogy mit veszel fel, gondold át, hogy nem divatbemutatóra mész., hanem iskolába. Ha mini szoknyát választasz, akkor ne rakd ki a melled, ne vegyél tűsarkút, mert közönséges leszel, és nem hiszem, hogy ezt szeretnéd elérni már rögtön az első nap! ;)

back to school


River Island peplum shirt, 8.915 HUF / A|Wear tube skirt, 7.135 HUF / Anniel ballet shoes flat, 48.360 HUF / Dolce&Gabbana dolce gabbana handbag, 349.190 HUF / Mango cuff jewelry, 5.620 HUF / Dorothy Perkins bow jewelry, 1.800 HUF

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr814747845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.