Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.07.05. 21:09 fl_ora

Christian Dior Haute Couture Ősz/Tél 2011/2012

15 év után ez az első Haute Couture bemutató Galliano nélkül. Más a hatás, más az élmény, de így is nagyszerű! A bemutató nézése közben egy kicsit úgy éreztem mintha cirkuszba kerültem volna. Bár tény, hogy életemben talán egyszer voltam cirkuszban, és csak az az élmény maradt meg, hogy barbie volt a jegyen, és a fiú wcben pisiltem, mert nagyon hosszú volt a sor, és apu inkább bevitt oda, mégis erre asszociáltam.

Érdekesnek tartom a modellek sminkjét, erőteljes rúzs erőteljes szemhéjfestékkel. S amit megspékel a két cukorka szín! :) A körmökért oda meg vissza vagyok, imádom az ilyen pasztelos, élénk baba színeket. A tupírozott, dauerolt hajról már ne is beszéljünk. Fantasztikusan össze lett rakva a show.

A ruhákat négy csoportba soroltam: vannak a "bohóc ruhák", vannak a rezes, bronzos ruhaköltemények, vannak a maxi ruhák, amikbe, ha belekap a szél egyszerűen gyönyörű, és vannak az "esti bohóc ruhák". :) A bohóc ruháktól én kicsit megijedtem, hiszen nem egy pár felejtős ruhadarabról van szó!

Nektek hogy tetszik? Szerintetek megállja a helyét, így Galliano nélkül is?

Képek forrása: Vogue.de

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr283042629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.