Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.12.13. 20:54 fl_ora

Zoe Phobic és BiusBdesign divatbemutató

 Múlthét szombaton (2011.dec.10.) volt az Angelika kávézóban Zoe Phobic és a BiusBdesign bemutatója. Mivel pont szabad voltam, és ráadásul a közelben volt, úgy éreztem, hogy muszáj ott lennem. És azt kell mondjam, hogy nem csalódtam!

(Folytatás a kép után!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egész bemutató az asztalok között zajlott, azaz a modellek körbementek, és így nézhettük végig a bemutató. Én kezdés előtt 10 perccel érkeztem, és pont sikerült kifognom egy helyet, ahol elsőkként láthattam meg a felvonuló fiúkat és lányokat.

Két teljesen különböző stílusú lány kollekcióját láthattuk. Az egyik inkább a szabást helyezte előtérbe, és ehhez natúr színeket, mint a bézs, a barna vagy a fehér színt használta. Személy szerint nekem ez tetszett a legjobban, mivel mostanában mindig ilyen árnyalatú ruhákat veszek.

A másik lány mindenképpen erőteljesebb kollekciót hozott létre. Olyan durr-bele-bumm volt az egész: meglepően elvarázsoló. A színek terén nem fukarkodott a lány a ruhák megalkotásában. Számomra ezek a ruhák inkább alkalmi viseletre korlátozódtak, viszont egy nálam bevállalósabb lány (körülbelül mindenki ilyen:))egy szürke hétköznapot simán feldobna ezekkel a darabokkal.

A következő képek általam készültek, szóval CopyRight meg minden. :) Mondjuk elég bénácskák lettek. :)

Zoé Phobic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BiusBdesign

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr923461343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.