Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.08.02. 13:59 fl_ora

Életmód: Edzés Victoria's Secret módra

Tanítási szünetben azzal, hogy hirtelen sok időm lesz, az edzést valahogy sosem tudom beépíteni a napi rutinban. Egyrészt, mert borzasztóan meleg van, másrészt nyáron előjön a lustaság, ami év közben elkerült. Kitaláltam, hogy most augusztusban elkezdek edzeni mindennap. Ehhez pedig egy kis löketként nézegettem a Victoria's Secret angyalok képeit/videóit, ekkor találtam rá az edző videókra is, amelyek kellően inspiráltak. S gondoltam megosztom veletek is.

A feladatokat Doutzen Kroes holland modell mutatja be. Jól mutatja, hogy a tökéletes testért nem elég koplalni, hanem keményen is edzeni kell. A feladatok alapvetően nem nehezek, de a sok ismétlés miatt borzasztóan fárasztóak tudnak lenni. Próbáljátok ki! Én is erre edzek mostanság! :)

Link az egyikhez: https://www.youtube.com/watch?v=ICHcmO_qqik&feature=BFa&list=UUhWXY0e-HUhoXZZ_2GlvojQ

0 (1).jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr634692277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.