Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.04.30. 20:59 fl_ora

A Nagy esküvő: Kate Middleton & Vilmos herceg

Tegnap volt a nagy esküvő. Ezt nemegy kereskedelmi csatornán lehetett élőben nézni, de azoknak, akik például iskolában vagy munkában voltak, később ismátlésben is megnézhették. Mivel én még az ismétlésről is lemaradtam, interneten néztem meg, így legalább tekergethettem össze-vissza, mert akármilyen szép is volt az esküvő, sajnos elég türelmetlen vagyok, és nem köt le az öt perces éneklés meg a több órás beszéd.

Az eltitkolt ruhát Sarah Burton (Alexander McQueen márka) tervezte, illetve a királynőtől kölcsönkapott Cartier diadémot viselte (1936-ban készült) egy pár gyémánt fülbevalóval. A ruha alapvetően klasszikus stílusú, én nem igazán szeretem az ilyesfajta csipkét, ami Kate vállán van, de az vitathatatlan, hogy neki nagyon jól áll :) Ja és Pippa, a testvére, is McQueen ruhát visel :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az esküvőn nem a ruhák voltak igazán érdekesek, hanem a kalapok :) Első képen a királynő, aki iszonyat jól tartja magát, és jól áll neki ez a sárga összeállítás! :) S persze számomra még fontos volt Viktoria (saját kollekciós ruha + Philip Treacy kalap) és David Beckham (Ralph Lauren) :) Íme még pár kép, a legutolsó képen Kate második ruhája látható, szintén Sarah Burton tervezte. A legtöbb vendégen Philip Treacy kalap volt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr112867765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.