Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.05.02. 10:24 fl_ora

Orly körömlakkok

Szerintem kevesen hallottak még az Orly körömlakkokról. (http://www.orly.hu/) Ez egy amerikai körömlakk, amit sajnos nem lehet kapni drogériákban. Nekem még anyu mutatta, a Dohány utcában vettem őket egy kis manikűrös boltban. Ezen kivül még kettő van: a Fogarasi úton a 14. kerületben illetve Budaörsön a Szabadság úton.

Az ára sem húzós egy körömlakknak: a 18 ml-es 1400 Forint, míg a kisebbik 5,3 ml-es és ha jól emlékszem, akkor 750 Forint, ami szerintem egyáltalán nem vészes. Én a kicsi kiadást pártolom, mivel úgyis beszárad vagy megunom a színt, és így nem vész kárba.

A színskálájuk igen széles. Esküszöm minden színt megtalálsz, amit a fejedbe veszel! :D Én bementem és egyszerűen nem tudtam dönteni, mert annyi szép színű volt! Már egy rétegben szép lesz, de két rétegben az igazi. Körübelül 2-3 napig bírja mosogatások, edzés mellett, szóval megállta a helyét (ja és én nem raktam rá fedőlakkot, csak alapozólakkot).

Körömlakkok mellett különböző körömápolók is vannak, alapozó, illetve fedőlakkok. Én még a gumis alapozót próbáltam, de ez annyira nem jött be nekem, így nem is használom.

Három színt mutatok be: egy terracottát (narancsos-pirosas), egy ancient jade-t (zöldes) s egy pure petuniát (lila). Ezekközül a kedvencem a terracotta! Annyira jó színű :) (Most éppen zöldre festettem be a körmöm két rétegben.)

Hogy tetszenek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr912871197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.