Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.07.04. 20:09 fl_ora

Cipővadászat! :)

Vannak dolgok, amiket leárazásban érdemes megvenni. Én a cipőkre így gondolok, általában egy balerinára nem költök 5000 forintnál többet, magassarkúra pedig maximum 10 ezret költök. Így a Sale táblákkal megjelölt üzletekre sokszor úgy tekintek, mint valami cipő kánaánra! :) Most is már sikerült beruháznom kettő darabra. Az egyik egy balerina cipő, ami 8500 helyett 4 ezer volt, ezt a promodból zsákmányoltam. Illetve egy GAS szandál 18 ezer helyett 9 ezerért. az utóbbin sokat hezitáltam, de végül nem tudtam ott hagyni, mert tökéletesen állt a lábamon. S nekem a szandálokkal mindig az a problémám, hogy lefolyik oldalt a lábam, de erről meg nem!! :)

Ti idáig miket zsákmányoltatok? Melyikre vagytok a 'legbüszkébbek'? :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr453039333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.