Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.07.25. 21:59 fl_ora

Zsákmány Horvátországból! :)

Tegnap jöttem haza Horvátországból: Vir szigetéről! :) Már tavaly is ott voltunk, nagyon imádtam. Annyira nem drága, kellemes a környezet, kiválóan lehet egész nap a napon feküdni, illetve a tengerben fürdeni! :)

Kétszer mentünk be a közelben levő Zadarba, ahol fél éve nyílt egy nagy pláza. Stradivarius, Zara, Bershka, Pull&Bear is volt. Annyira nem volt nagy durranás. Csak egy felsőt vettem, persze leárazottan, illetve egy Revlon Colorburst Peach árnyalatú ajakrúzst, amiről még a Púderfelhő blogon olvastam.

Illetve, amikor Zadar óvárosi részében voltunk, akkor meglátogattuk a Nafnaf nevű francia boltot! Igazi francia bolt. :) Én imádom, és szerintem minden valamirevaló lány imádná, és találna ott magának valamit. Itt vettem egy selyem szoknyát, szintén leárazott volt, de így is kicsit drága volt, ezért nem is vettem mást. (Elárulom 12 ezer volt, de szerintem nagyon megérte! :)).

Vettem még persze pár apró szuvenírt, meg tipikus horvát ennivalókat! :) Én imádom kipróbálni az ottani, szokványos ételeket bárhol is járok! :) S a legjobb, és legmegdöbbentőbb (pozitív értelemben:)) vásárlási tapasztalatot elárulom nektek: a legutolsó pár cipő mindenből 37es. :D Komolyan mondom én sírva fakadtam örömömben! Szóval, akinek harminchetes lába van, az spuri ki! :) Íme a felsőről és a szoknyáról, illetve a rúzsról kép! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr933098097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.