Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.08.01. 10:25 fl_ora

Vlog ajánló :) : MissGlamorazzi

 Sokkal többször nézek én személy szerint sminkes blogokat, mint divatblogokat. Nem tudom miért van ez. A mostani kedvencem MissGlamorazzi csatornája. :) (https://www.youtube.com/user/missglamorazzi)  Hát ezen a csajon eszméletlenül jókat tudok néha nevetni, és emellett pedig érdekes dolgokat mutat a smink világából. Szeretem, mert ügyes, illetve olyan sminkeket készít el, amit én is el tudok készíteni. :) Én minden lánynak ajánlom őt, illetve angol gyakorlásnak is jó, mivel annyit beszél, hogy néha már kénytelen vagyok eltekerni, mert az angolom eléggé alapszinten mozog, így nem értem az egészet. :)

(Az utolsó videót mindenképpen nézzétek meg! :))

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr443116221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.