Nem vagyok az az ember, aki Marie Claire-t olvas. Fogalmam sincs, hogy miért nem szoktam venni, pedig az egyik legjobb magyar divatlapok közé tartozik. A novemberi Marie Claire számban olvasható ez az igazán őszinte interjú Sándor Szandrával, a Nanushka márka kitalálójával és tervezőjével.
Gondoltam megosztok részleteket belőle. A teljes interjúért meg az egész újságért szerintem érdemes megvenni! :)
"A budai vár szoknyáján bújik meg a Nanushka-showroom. Álmodozó királykisasszonyok laknak ilyen miliőben, a hófehér padlós meseszobát fenyőfák ölelik körül, a kis szalont óvja-védi az egész budai hegyvidék. Világsztárok is adták már itt egymásnak a kilincset, a nálunk még viszonylag ismeretlen celebrity gifting, vagyis a sztároknak szánt ruhák ajándékozásában Nanushka a külföldi mintákat próbálja meghonosítani nálunk. „Angelina Jolie-nak is állítottunk már össze egy csomagot akkor, amikor a saját filmjét forgatta itt.[...]
A Nanushka márkanév is az édesapjának köszönhető, ő becézte így a kislányát, aki aztán jó érzékkel divatbirodalmat épített belőle. Szandrának több mint húszezer rajongója van a Facebookon, a kitüntetett figyelmet időnként meglepetéspartival köszöni meg a lájkolóinak. A legutóbbi partin New York-i fashion glam night hangulat kerekedett, a megközelíthetetlennek tűnő divatszakma a fanokkal együtt ünnepelt Budapesten. Szandra külföldön is, itthon is mindent észrevesz, ami a hasznára lehet. Időnként hátulról és lopva lefotóz egy-egy kapucnifazont, vagy a repülőgép ablakából lenézve felülnézetből skiccel le egy-egy történelmi épületet, amely – a vonalait továbbgondolva – akár a következő kollekció nyitódarabja is lehet. „Még az is előfordult, hogy csöveseket fotóztam, fantasztikus szetteket láttam rajtuk.” [...]
Anyukám korábban felvirágoztatott egy gyerekruhamárkát, szerintem neki a vérében van az üzlet és a jó ízlés. Sokat segített az ő tapasztalata, de büszke vagyok rá, hogy a brandemet már saját magam építettem fel. Visszanézve mindent érzésből csináltam, csak mentem az ösztöneim után. Se tudatosság, se üzleti tudás nem volt mögöttünk, valahogyan ösztönösen mindig jó irányba mentünk.[...]
Az interjút készítette: Szűcs Péter
Fotó: Viszlay Márk