Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2012.10.13. 13:26 fl_ora

The end of a lifetime

Nehéz döntésre jutottam. Osztottam, szoroztam, összeadtam, kivontam, érzelmekre hallgattam, majd próbáltam racionálisan is megközelíteni a dolgokat. Végül egy olyan döntésre jutottam, amit nehéz kimondani. Abbahagyom a blogolást. Vagy inkább csak egy nagyobb lélegzetvételű szünetet tartok.

The End.jpg

Közel két éve kezdtem el hobbiból, a magam szórakoztatására. Sokat változtam azóta. Visszagondolva teljes másképp csináltam volna ezt az egészet. (Pl. tuti, hogy wordpressen csináltam volna. :)) S rá kellett jönnöm, hogy most ebben az életszakaszban nem fér ez bele nekem. Sajnos még mindig nem tudom, hogy mit is szeretnék az élettől, így muszáj minden egyes kis apró rezdülésre odafigyelnem, hiszen ki tudja, hogy később lehet, hogy arra lesz szükségem.

A másik az már inkább önkritika. Nem érzem magam kiforrott személyiségnek, nem érzem azt, hogy egy olyan stílusom lenne, amit megmutatnék/példának állítanék. Szeretek öltözködni, de még csak most kísérletezem ki a dolgokat. később lehet, hogy még visszatérek, de akkor egy másik oldalon, valami egyedivel. Remélem, azért élveztétek velem ezt a kis időt! :) Én örültem annak, hogy sokan olvastatok engem, s kíváncsiak voltak rám! 

XOXO, Flóra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr484846132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.