Elérhetőség

mycatwalkblog@gmail.com

Friss topikok

  • bekkácska: ajj de imádom ezeket a képeket! és a Zarát is! :) Most lehet nyerni utalványt egy játékkal egyébké... (2012.08.08. 14:54) Zara Fall 2012
  • bilbull: szuper!!! (2012.04.12. 08:13) Dora Abodi SS 2012
  • Petra J.: És egy csöppnyi kegészítés: a jövő egyik sztem nagy üdvöskéje Kate Kondas ( VM management) is végi... (2012.03.03. 13:56) Mugler Fall 2012 Paris Fashion Week
  • zuheeej: www.adria24.hu (2011.08.05. 09:54) Júliusi kedvencek
  • fl_ora: Hát szerintem csak reklámkampány ennek a sportfogadási irodának (Betfair). Bár ki tudja, lehet, ho... (2011.04.03. 20:42) Napi megbontránkoztatás: Ló-cipő

2011.08.16. 22:31 fl_ora

Emma Watson a kacsintós magazinban

Először ezt az újságot a nővérem mutatta nekem. Máig mindig megmosolyogtat, ahogy magyarázta nekem kis oktalannak, hogy mindig a címlapon az egyik szemüket eltakarják vagy kacsintanak, mint ahogy az i-D a magazin neve is mutatja.

A mostani számban Emma Watson állt nekik modellt! A harmadik képen szereplő cipő szerintem sokatoknak ismerős lehet (azoknak, akik a Glamour mostani Trendbiblia mellékletét olvasták :)): cuki masnis magassarkú a Louis Vouittontól! :)

A lenyalt haj nekem kicsit sok, én sokkal jobban szeretem, amikor kicsit lazább Emma haja, de a kiskutya az mindent feledtet! :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mycatwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr463159014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.